Twichatt

TWICHATT!

Nu har jag bestämt tid & dag för nästa Twichatt! Den blir av onsdagen den 29/9-2010, klockan 18:00! Vad tror ni om det? 


Temat för denna gång är "Min favoritkaraktär". Detta bestämde jag eftersom att det under förra chatten vad många diskussioner om vilket Team man tillhör, & därför så tänkte jag se lite allmänt... Hur ligger det egentligen till? Vad tror ni om det då? 


Alla är naturligtvis välkomna, både ni som var med under förra chatten, och nya Twilighters som vill gå med i gemenskapen! 


Vill du vara med ? Lägg då till [email protected] som en vän på MSN, och logga in vid ovannämnda tidpunkt! Vi ses där! 


Be Safe! // Emy

2010-09-13 @ 18:55:14 Twilight Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0