Peter vann vadet!

Först vill jag bara säga att jag har inte precis uppdaterat varje dag, den 19 och 20 har jag inte iallafall. Och det är bara för att den 19 flög jag hem från norge (till malmö) och sedan var det midsommarafton så vi hade en massa folk här och grillade och sådant. Och den 20 fyllde min lilla-syster år så att jag kunde då inte heller gå in på datorn och blogga... Jag är ledsen för det men ska försöka skärpa mig. Och dessutom (tyvärr) så är det något konstigt med vår internet på min bärbara dator, så ibland finns det internet och ibland inte!! Verkligen störigt!

Och nu till en annan sak...

Peter vann vadet han slog!!!
Han fick mer än 500 000 följare till på fredag!!

Kolla videon där Peter tackar och berättar och så här :-D

Källa: twilightsweden
2009-06-21 @ 18:04:43 Peter Facinelli Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Kollade upp Rob DeFranco going the bikini dance på youtube, HAH! ome XD! tårar i ögonen



P.s Sjukt cool blogg \,,/ D.s



Seis ;3



Bite Me

/ Anna

2009-10-28 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0