Twi-chatt?

Hey på er Twihards!
Det är så att jag (Emy) har funderat på en liten idé ett tag och nu tänkte jag se om det fungerar!
Min idé bygger på att förbättra kontakten mellan olika Twilighters, och därför tänkte jag bjuda in er alla till en MSN-chatt, där vi blott och endast diskuterar Twilight och allt som hör där till!

Jag tänkte mig olika teman för varje chatt, och denna första skulle då alltså gå ut på att vi berättar för varandra hur vi upptäckte "The Twilight Saga"! Tycker ni att det låter som en bra idé?!

Jag tänkte mig att chatten skulle starta klockan 18:00 fredagen den 27/8-2010, alltså nu på fredag!

Hur du gör om du vill vara med i chatten? DET ÄR ENKELT!
Lägg till [email protected] som en kontakt på MSN! Enklare kan det ju inte bli!
2010-08-23 @ 18:48:35 Twilight Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0