Emy om: `Vampires suck´

Varning; jag har ingen humor...


Men ändå så höll jag på att skratta ihjäl mig åt `Vampires Suck´
Filmen var verkligen, verkligen värd att se, tycker jag
.
Filmskaparna drev med TTS; Twiligt och TTS; New Moon ända in i de minsta, kanske obetydligaste små detaljer!
& skämten är så klockrena att hela publiken satt och kippade efter luft under hela filmen.
Det bästa med filmen tycker jag var den makalösa blandningen av det som är "äkta" Twilighthistoria, och det som är medtaget och plockat ur fantasi men även ur andra serier.

En liten nackdel är doch (för mig i alla fall..) att skådespelarna inte levde upp till mina förväntningar. De som innehar rollerna som Edward och Bella (eller Becca som hon heter i filmen) är superduktiga, men resten av casten har en del att jobba med... Men annars var filmen awesome!
Från mig får den 7/8 av Taylors magrutor, mestadeles för att de kunde tagit ut svängarna mer och haft en större balans!
Har du sett den/ska se den? :D
2010-08-19 @ 16:07:50 Twilight Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller med till hundra procent! jag tycker dock att det är lite fult när de drar av huvuden och sånt. Det får mig at tänka på failade parodier. och den här var INTE failad. Den bästa jag har sett tror jag :D

2010-08-20 @ 16:06:22
URL: http://thatvampiregirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0